- Διαφήμιση -

Τίτλος Ετικέτας

ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ

Ξεκινούν οι εργασίες επέκτασης του Μετρό της Αθήνας

Προ ημερών η Αττικό Μετρό προκήρυξε διαγωνισμό για τεχνικό σύμβουλο για την επεξεργασία ενός «πακέτου» έργων σχετικό με τις επεκτάσεις των υφιστάμενων γραμμών, όπως και της γνωστής πλέον «Γραμμής 4», επένδυσης ύψους 1,5 δισ. ευρώ. Σε…
Διαβάστε περισσότερα...

Μετρό Αθήνας: 20 χρόνια λειτουργίας ‑Εικόνες από τις πρώτες βόλτες των Αθηναίων [βίντεο]

Στις 29 Ιανουαρίου του 2000, πριν από 20 χρόνια ακριβώς, λειτούργησαν για πρώτη φορά τα δυο πρώτα τμήματα των γραμμών του Μετρό. Επρόκειτο για το τμήμα των επτά σταθμών Σεπόλια – Σύνταγμα, και η διαδρομή Σύνταγμα – Εθνική Αμυνα, επίσης επτά…
Διαβάστε περισσότερα...

Αττικό Μετρό: Οι έξι νέοι σταθμοί μέχρι το καλοκαίρι του 2021

Σύμφωνα με τον ίδιο, το καλοκαίρι του 2020 θα έχουν ολοκληρωθεί οι σταθμοί Αγία Βαρβάρα, Κορυδαλλός, Νίκαια και το αντίστοιχο διάστημα του 2021 θα είναι έτοιμοι οι σταθμοί Μανιάτικα, Πειραιάς, Δημοτικό Θέατρο. Όπως είπε ο κ. Κουρέτας,…
Διαβάστε περισσότερα...

Οι νέες ονομασίες των σταθμών Ευαγγελισμός και Άγιος Δημήτριος του Μετρό

Η διοίκηση της Αττικό Μετρό Α.Ε. πήρε την απόφαση να προχωρήσει στη μετονομασία δύο σταθμών του Μετρό και συγκεκριμένα τους σταθμούς «Ευαγγελισμός» και «Άγιος Δημήτριος – Αλέκος Παναγούλης». Ο πρώτος θα λέγεται πλέον «Παύλος…
Διαβάστε περισσότερα...

Το χρονοδιάγραμμα των έργων της Αττικό Μετρό για την επόμενη δεκαετία

Ο διευθύνων σύμβουλος της Αττικό Μετρό, Θεόδωρος Παπαδόπουλος, παρουσίασε κατά τη διάρκεια του 3ου Συνεδρίου Υποδομών & Μεταφορών που συνδιοργανώνουν οι ιστοσελίδες ypodomes.com και metaforespress.gr στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών νέα έργα…
Διαβάστε περισσότερα...

Στην τελική ευθεία η γραμμή 4 του Μετρό της Αθήνας

Ολοκληρώθηκε σήμερα η διαδικασία υποβολής των τεχνικών και οικονομικών προσφορών για το πρώτο τμήμα της γραμμής 4 του Μετρό, Άλσος Βεϊκου-Γουδή. Όπως ανακοινώθηκε, στη σημερινή διαδικασία προσήλθαν τα σχήματα, τα οποία είχαν προεπιλεγεί…
Διαβάστε περισσότερα...

- Διαφήμιση -

Δεν εγκυμονεί κινδύνους η γέφυρα Λαμπράκη στην οποία θα διέλθει το Τραμ, υποστηρίζει η Αττικό Μετρό

Η αναβάθμιση της στατικής επάρκειας της γέφυρας Λαμπράκη, λόγω της λειτουργίας του Τραμ, δεν κρίνεται απαραίτητη. Παρ’ όλα αυτά, η Αττικό Μετρό, ως φορέας υλοποίησης Έργων Κοινής Ωφέλειας, σε συνεργασία με το Υπουργείο Υποδομών…
Διαβάστε περισσότερα...