- Διαφήμιση -

490+260 νέα λεωφορεία για Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Με συνολικό προϋπολογισμό 461.094.000 ευρώ ξεκινάει ο διεθνής διαγωνισμός για την προμήθεια συνολικά 490 λεωφορείων αντιρρυπαντικής τεχνολογίας για την Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη, με δικαίωμα προαίρεσης για ακόμη 260 οχήματα.

Με συνο­λι­κό προ­ϋ­πο­λο­γι­σμό 461.094.000 ευρώ ξεκι­νά­ει ο διε­θνής δια­γω­νι­σμός για την προ­μή­θεια συνο­λι­κά 490  λεω­φο­ρεί­ων αντιρ­ρυ­πα­ντι­κής τεχνο­λο­γί­ας για την Αθή­να και τη Θεσ­σα­λο­νί­κη, με δικαί­ω­μα προ­αί­ρε­σης για ακό­μη 260 οχή­μα­τα. Η διάρ­κεια της σύμ­βα­σης, η οποία περι­λαμ­βά­νει και τη συντή­ρη­ση των οχη­μά­των, ανέρ­χε­ται σε 17 χρό­νια. Επί­σης, μέρος του δια­γω­νι­σμού, όπως φαί­νε­ται και στο πρω­το­γε­νές αίτη­μα του Υπουρ­γεί­ου Υπο­δο­μών και Μετα­φο­ρών που δημο­σιεύ­θη­κε στη Διαύ­γεια, απο­τε­λούν και παρελ­κό­με­να, όπως οι στα­θε­ροί φορ­τι­στές βρα­δεί­ας φόρτισης.
Σύμ­φω­να με όσα είχε πρό­σφα­τα πει σε δημο­σιο­γρά­φους ο Γενι­κός Γραμ­μα­τέ­ας του Υπουρ­γεί­ου Υπο­δο­μών και Μετα­φο­ρών, κ. Θάνος Βούρ­δας, το πρώ­το όχη­μα ανα­μέ­νε­ται να φτά­σει επτά μήνες μετά την υπο­γρα­φή της σύμ­βα­σης. Από τις δια­τυ­πώ­σεις του πρω­το­γε­νούς αιτή­μα­τος, όπου διευ­κρι­νί­ζε­ται ότι ο ανά­δο­χος θα ανα­λά­βει τη συντή­ρη­ση για 15 έτη από την παρα­λα­βή κάθε οχή­μα­τος, συνά­γε­ται ότι η παρα­λα­βή της προ­μή­θειας θα ολο­κλη­ρω­θεί στα­δια­κά σε δύο χρό­νια από την υπο­γρα­φή της σύμβασης.
Όσον αφο­ρά τη χρη­μα­το­δό­τη­ση της προ­μή­θειας, αυτή εντάσ­σε­ται στο Πρό­γραμ­μα Δημο­σί­ων Επεν­δύ­σε­ων και δεν υφί­στα­ται ανά­λη­ψη νομι­κών δεσμεύ­σε­ων μέχρι την
ορι­στι­κή έντα­ξη του έργου σε Επι­χει­ρη­σια­κό Πρό­γραμ­μα της Π.Π. 2014–2020. Ανα­μέ­νε­ται ότι το μίγ­μα της χρη­μα­το­δό­τη­σης θα «κλει­δώ­σει» στα τέλη του 2019, καθώς το αρμό­διο Υπουρ­γείο έχει απο­σπά­σει, σύμ­φω­να με πηγές κοντά στη δια­δι­κα­σία, τη δέσμευ­ση της ΕΤΕπ για τη χρη­μα­το­δό­τη­ση έως του 75% του προ­ϋ­πο­λο­γι­σμού, που αφο­ρά όμως απο­κλει­στι­κά τα οχή­μα­τα φυσι­κού αερί­ου και τα ηλεκτρικά.
Το αντι­κεί­με­νο του διαγωνισμού
Αντι­κεί­με­νο της Σύμ­βα­σης, όπως αυτό εκτε­νέ­στε­ρα περι­γρά­φε­ται στις «Τεχνι­κές Προ­δια­γρα­φές» και στα λοι­πά τεύ­χη του Δια­γω­νι­σμού, είναι η προ­μή­θεια Αστι­κών Λεω­φο­ρεί­ων δια­φο­ρε­τι­κών τεχνο­λο­γιών για τις μεί­ζο­νες περιο­χές της Αττι­κής και της Θεσ­σα­λο­νί­κης, η προ­μή­θεια παρελ­κο­μέ­νων (φορ­τι­στών βρα­δεί­ας φόρ­τι­σης και ταχυ­φορ­τι­στών) αυτών και η συντή­ρη­ση – επι­σκευή των αστι­κών λεω­φο­ρεί­ων και των παρελ­κο­μέ­νων τους.
Ανα­λυ­τι­κό­τε­ρα:
– Προ­μή­θεια 100 πετρε­λαιο­κί­νη­των αρθρω­τών αστι­κών λεω­φο­ρεί­ων 18m, κατη­γο­ρί­ας EURO VI (Τμή­μα 1 της σύμβασης)

–  200 απλών αστι­κών λεω­φο­ρεί­ων συμπιε­σμέ­νου φυσι­κού αερί­ου 12 m (CNG), με δικαί­ω­μα προ­αί­ρε­σης άλλων 130, ήτοι, σύνο­λο 330 (Τμή­μα 2 της σύμβασης)

– 190 απλών ηλε­κτρι­κών αστι­κών λεω­φο­ρεί­ων 12m, με δικαί­ω­μα προ­αί­ρε­σης άλλων 130, ήτοι, σύνο­λο 320 (Τμή­μα 3 της σύμβασης).

– Προ­μή­θεια παρελ­κό­με­νων, ήτοι 190 στα­θε­ρών φορ­τι­στών βρα­δεί­ας φόρ­τι­σης, με δικαί­ω­μα προ­αί­ρε­σης άλλων 130, ήτοι, σύνο­λο 320, 13 κινη­τών φορ­τι­στών βρα­δεί­ας φόρ­τι­σης, με δικαί­ω­μα προ­αί­ρε­σης άλλων 9, ήτοι, σύνο­λο 22 και 19 ταχυ­φορ­τι­στών, με δικαί­ω­μα προ­αί­ρε­σης άλλων 13, ήτοι, σύνο­λο 32, για τα ηλε­κτρι­κά αστι­κά λεω­φο­ρεία (εντάσ­σε­ται στο Τμή­μα 3 της Σύμ­βα­σης και αφο­ρά στα ηλε­κτρι­κά λεωφορεία).
– Εκπό­νη­ση όλων των μελε­τών και σχε­δί­ων που απαι­τού­νται από τις Τεχνι­κές Προ­δια­γρα­φές της Σύμ­βα­σης, καθώς των τελι­κών σχε­δί­ων κατα­σκευ­ής των λεω­φο­ρεί­ων «ως κατα­σκευά­σθη» (as built) (αφο­ρά σε όλα τα Τμή­μα­τα της Σύμβασης).
– Συντή­ρη­ση και επι­σκευή των αστι­κών λεω­φο­ρεί­ων όλων των τύπων και των παρελ­κο­μέ­νων τους, για χρο­νι­κό διά­στη­μα 15 ημε­ρο­λο­για­κών ετών από την ορι­στι­κή παρα­λα­βή του κάθε λεω­φο­ρεί­ου ή/και του κάθε παρελ­κο­μέ­νου (αφο­ρά όλα τα Τμή­μα­τα της Σύμ­βα­σης για τα λεω­φο­ρεία, το Τμή­μα 3 για τα παρελκόμενα).
– Προ­μή­θεια όλων των εγχει­ρι­δί­ων, των τεχνι­κών εγγρά­φων και των εικο­νο­γρα­φη­μέ­νων κατα­λό­γων εξαρ­τη­μά­των που είναι απα­ραί­τη­τα για την εκπαί­δευ­ση οδη­γών, την λει­τουρ­γία, την συντή­ρη­ση, την γενι­κή επι­σκευή, την ανί­χνευ­ση και απο­κα­τά­στα­ση βλα­βών και την επι­σκευή των οχη­μά­των και των φορ­τι­στών (αφο­ρά στο Τμή­μα 3), καθώς και του βιβλί­ου «ιστο­ρι­κού» του κάθε οχή­μα­τος (αφο­ρά σε όλα τα ΤΜΗΜΑΤΑ της Σύμβασης).
– Παρο­χή υπη­ρε­σιών εκτέ­λε­σης δοκι­μών, επα­λή­θευ­σης επι­δό­σε­ων και θέσης σε λει­τουρ­γία στο δίκτυο, στις οποί­ες ο Ανά­δο­χος θα απο­δεί­ξει τη δυνα­τό­τη­τα της Προ­μή­θειας να τηρεί τις Τεχνι­κές Προ­δια­γρα­φές (αφο­ρά σε όλα τα Τμή­μα­τα της Σύμβασης).
– Παρο­χή εκπαί­δευ­σης στο κατάλ­λη­λο προ­σω­πι­κό των Φορέ­ων Λει­τουρ­γί­ας των λεω­φο­ρεί­ων σε Αττι­κή και Θεσ­σα­λο­νί­κη, ώστε να εξα­σφα­λι­στεί η από­λυ­τη εξοι­κεί­ω­ση με το σχε­δια­σμό, τη λει­τουρ­γία και την ανί­χνευ­ση βλα­βών των οχη­μά­των και των παρελ­κό­με­νων αυτών (αφο­ρά σε όλα τα Τμή­μα­τα της Σύμβασης).
– Συντή­ρη­ση και επι­σκευή των αστι­κών λεω­φο­ρεί­ων όλων των τύπων και των παρελ­κο­μέ­νων τους, για χρο­νι­κό διά­στη­μα 15 ημε­ρο­λο­για­κών ετών από την ορι­στι­κή παρα­λα­βή του κάθε λεω­φο­ρεί­ου ή/και του κάθε παρελ­κο­μέ­νου (αφο­ρά όλα τα Τμή­μα­τα της Σύμ­βα­σης για τα λεω­φο­ρεία, το Τμή­μα 3 για τα παρελκόμενα).

 

 

Πηγή www.tovima.gr

- Διαφήμιση -

- Δια­φή­μι­ση -

- Διαφήμιση -

- Δια­φή­μι­ση -

- Δια­φή­μι­ση -

Μπορεί επίσης να σας αρέσει
Αφήστε μια απάντηση

Σημείωση πριν τη φόρμα σχολίων

Σημείωση μετά ΄τη φόρμα σχολίων